A magyar rekordbajnok Ferencvárosi TC labdarúgócsapata újabb mezszponzorral erősíti támogatói körét. A HSA Csoporttal kötött megállapodás értelmében a cégcsoport a következő szezon végéig kötelezi el magát a klub mellett.
A Ferencváros labdarúgócsapata a 2022-2023-asszezonban sorozatban ötödik, összesítésben pedig 34. bajnoki címét szerezte meg, miközben egymás után negyedik alkalommal jutott nemzetközi sorozat csoportkörébe is. A magyar rekordbajnok 2020-ban a Bajnokok Ligájában olyan sztár klubokkal szerepelt egy csoportban, mint a Barcelona és a Juventus, míg 2022-ben az Európa-liga csoportjában a szerb bajnok Crvena zvezdát, a török aranyérmes Trabzonsport, és a francia top csapat Monacót megelőzve a nyolcaddöntőbe jutott. A Fradi ezzel az eredménnyel 48 év után ismét európai kupatavasz részese lehetett.
A HSA neve már az elmúlt szezontól ismerős lehet a szurkolók körében, ugyanis A Hónap Játékosa cím névadó szponzora volt a 2022/23-as idény második felétől. A HSA Hónap Játékosa díjat az a felnőtt férfi FTC labdarúgó kapja, akire a honapjatekosa.fradi.hu oldalon az adott hónap legtöbb szurkolói szavazata érkezik. Többek között Lisztes Krisztián és Dibusz Dénes is kiérdemelte a címet. Az eddigi sikeres együttműködést tovább növelve a cégcsoport úgy döntött, hogy az idei szezontól már mezszponzori megállapodást is köt a zöld-fehérekkel. A HSA Group a magyar HR-szektor legnagyobb vállalatainak egyike, országosan 16 irodát üzemeltetve.
„Nagyon örülünk, hogy az eddigi sikeres együttműködést még tovább tudtuk erősíteni a HSA-val. A SPORTFIVE Hungary Kft. – mint a klub kizárólagos szponzorációs és marketing ügynöksége – nevében mondhatom, büszkék vagyunk arra, hogy egy újabb komolyabb megállapodást sikerült megkötnünk, és a HSA Group immár mezszponzorként is a Ferencváros mellé áll a következő szezontól. Támogatásukkal mind a klub, mind pedig a Fradi szurkolók számára értéket teremtenek. Azt se felejtsük el, hogy a HSA-val egy újabb piaci alapú támogató érkezett a szponzorok sorába.” – mondta Igaz András, a SPORTFIVE Hungary Kft. vezérigazgatója.
A megállapodás értelmében idén júliustól a mezek hátán lesz látható a HSA Group logója, a cégcsoporthoz tartozó munkaerő-kölcsönző és -közvetítő HSA Kft. pedig továbbra is névadó szponzora marad a Hónap Játékosa díjnak, amely az eddig megszokottakhoz hasonlóan az új idényben is a honapjatekosa.fradi.hu weboldalon lesz elérhető a szurkolók számára.
„A Ferencváros kétségtelenül Magyarország első számú futballcsapata, mindemellett olyan értékeket képvisel, amelyekkel cégcsoportunk is tud azonosulni. Nálunk az Erkölcs a transzparens működésünket, az Erő a Kelet-magyarországi munkaerőpiacon betöltött szerepünket, az Egyetértés pedig a partnereinkkel közösen kialakított célokat jelenti és nem utolsó sorban a HSA Group és az FTC is a maga területén százezres nagyságrendben mozgat meg embereket évről évre. András is elmondta, ez egy piaci alapokon nyugvó együttműködés, ugyanakkor megtiszteltetés is, hogy minden idők legeredményesebb magyar futballcsapatának mezén fogunk megjelenni. Bízom benne, hogy a Fradi a következő szezonban legalább olyan sikeres lesz, mint az eddigi együttműködésünk.” – mondta Mátyás László, a HSA Group vezérigazgatója.
A 34-szeres magyar bajnok Ferencváros labdarúgócsapatánál a következő szezonra kitűzött elsődleges cél, hogy az együttes megszerezze sorozatban hatodik bajnoki címét, emellett bejusson a Bajnokok Ligája csoportkörébe. A csapat a 2023/24-es szezon BL-selejtező sorozatát július 11-én, kedden kezdi meg idegenben, első ellenfele a feröeri bajnok Kí Klaksvik együttese lesz. A mérkőzésen debütál a HSA Group, mint mezszponzor.
Forrás: fradi.hu